Onsdag

Idag är jag hemma och är ledig, rätt skönt att jobba som jag gör..

Håller på att slå in lite julklappar och hade tänkt byta sängkläder har även lite dammsugning att göra..
tänkte även hinna baka innan resten av familjen kommer hem...


Någon dag rätt snart måste jag ta och färja håret..hatar utväxt usch..!

Rätt grått och trist väder är det ute också..tråkigt..

 

Jag måste försöka hitta någonting som jag kan ha på mig på julafton...
vet bara inte ifall jag vill ha klänning eller kjol ..måste fundera..heheh

kram på er....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som städar och bakar då.. :)





älskar dig pussar

2008-12-17 @ 18:17:53
Postat av: Maria

Till anders:

heheh antar att det var du som skrev..:P

tycker du?tack..jag tycker bara att det är roligt..=)

puss älskar dig..

2008-12-17 @ 18:22:36
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin du är!



Visst är det skönt att vara ledig någon dag mitt i veckan? En av fördelarna med att jobba inom handeln :)

2008-12-17 @ 21:36:15
Postat av: Maria

Till anonym:

Tack så mycket

ja mycket skönt vill dock inte vara ledig för mycket..

2008-12-17 @ 21:59:13
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0