Rasande Hyllan

Nu ikväll hände något fruktansvärt, vi har ju köpt en ny badrumshylla och jag tyckte att den såg så sne ut på nåt sett så jag provade att skruva på benen och alltihopa var stadigt och bra, så jag började sätta i en hylla och det gick ju bra..sedan när jag skulle sätta i den andra så krånglade det lite och jag stog och böjde mig in i hyllan för att kunna se vad jag gjorde plötsligt får jag en smäll och sedan ligger jag på golvet..

Hyllhelvetet rasade emot mig...lite över 30 kg väger den...så gissa hur det kändes?
spegeldörrarna hängde rakt ut och hade tagit i dörkarmen..f*n tänkte jag nu e det kört nu är hyllan trasig...men det var den inte hela hyllan hade klarat sig...en enda liten skråma blev det på listen i badrummet men va f*n det e tack vare den som jag klarade mig...utan listen hade jag fått hela hyllan på mig...
Tack listen för att du finns!!
Jag fick försöka skjuta tillbaka skåpet där det skulle stå och efter att jag fått den på fötter igen så kom chocken...pulsen var hög kan jag ju säga adrenalinet pumpade och sedan grät jag jag blev såå rädd...

Efter nån minut ringde jag Maja...så efter ett tag var hon här och hjälpte mig lite.. var ju tvungen att skruva åt benen litegrann så hon höll i skåpet och jag skruvade sedan gick vi därifrån...och än står skåpet upp..förväntar mig att det gör det tills Ante kommer hem också..!

Ville bara skriva av mig lite...

Kommentarer
Postat av: Li

Jag var tvungen att skriva en helt ny Cv och jag har inte fått iväg den än... ska försöka imorgon när jag vaknat! Jag vill verkligen ha jobbet men jag är lite seg :/ Hoppas att det inte är försent om jag får iväg den imorgon eller på torsdag.

2008-08-19 @ 20:36:01
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0