Fest hos Maja

Igår var det ju fest hos Maja...

Det här hade jag på mig



Linne ♥  Gina Tricot
Klänning  ♥  Åhléns
Leggings ♥  Åhléns
Skärp  ♥  syrrans =)
Hårband ♥ H&M
Halsband  ♥  England

Lite festbilder:

De tre musketörerna  Jesper, lill Zlatan (marcus) och Ante love♥


Puffen 


Soffan och Stefan och nån kompis till honom


Va mellan 15 och 20 pers där..=)
Lägger inte ut någon bild på värdinnan nog för att hon är väldigt snygg men hon hatar att vara med på bild..

Festen var superkul tyckte jag vi skrattade och hade trevligt och drack lagomt..jag skulle ju jobba idag så jag och Ante gick hem strax efter 23.. jag tycker att festerna med Åmots gänget alltid e roliga och denna var väll ingen besvikelse direkt heller...

Längtar redan till nästa fest...=)


Dagen på jobbet gick mycket bra 4.75 timmar fick man ihop och glad e man väll för det..vi hade ett enkelt kit så det gick tok fort..

Imorrn däremot får vi se...kanske blir ett hemskt kit då..vi får see..=)


Nä nu ni måste jag ta och fika och viiila...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja visst är Åmotare trevliga?

VI kanske ska gå ihop och starta en "lär er vara trevliga stadsbor" kurs? :) hehe



nej då... stadsbor är väl ganska trevliga de med.. men en del är bara allmänt mongo... :)



hoppas det blir ett bra kit imorgon älskling... :)



pussar

2008-08-10 @ 21:22:57
Postat av: Starlet

Jäklar vad blond du är!

Kul med massa bilder. :)

Kram

2008-08-10 @ 21:30:56
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Li

Okey! Lär nog bli på torsdag när vi kommer hem!

Vad heter du i efternamn då?

kram

2008-08-11 @ 10:55:59
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: Elin

HEEj gumman, brukar läas din blogg rätt ofta på jobbet, gud vad du är vacker gumman!! hoppas du har det super bra med killen din och allt, tusen pussar //Elin Ahlberg

2008-08-15 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0