Blåa tungor

Idag har jag jobbat från 5.00 till 16.00 hehe fan va nöjd jag e med det..=)

jag orkade och jag var inte ett dugg trött imorse..

efter jobbet kom maja över en sväng och jag uppdaterade lite om vad som hänt på jobbet osv...

Vid halvsju tiden gick vi ut på cityfesten gick runt där kanske 11/2 timme sedan fick det vara nog!
Vi träffade på Putte och Li trevligt trevligt...

Jag bjöd baby på en rem och sedan delade vi på sockervadd..=) jag betalade dock!! bör poänteras..tihiiii
mysigt med sockervadd vi gick och matade varandra...tihi och tungorna blev blå..najst!!

Ante var otroligt mystokig idag..gick och höll om mig hela tiden och pussade mig såfort han fick tillfälle...

Nu ska jag ta det lugnt kanske kolla film..

Ha ne bra..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0