Sättna

Idag har jag varit och kollat på dragracing på sundsvalls raceway (Sättna)

Lika mycket folk som det brukar och otroooooliiigt snygga bilar och motorcyklar och allt vad det heter=)

Mickes fräsiga bil...

(jag fick knäppa med mobilen... glömde kameran)



Snodde en bild härifrån kolla gärna in sidan...!!

Leif Helanders Skal...

Fatta hur det e att stå några meter ifrån den här när den ska värma däck och dra iväg...det e sjuuuukt..hela marken bara vibrerar och även kroppen...oootrolig känsla...måste upplevas...




Ett gäng motorcyklar


Lite bilar


En bil värmer upp däcken


Ni kanske inte visste om den här sidan hos mig...men joo jag gillar bilar..och spec dessa bilar...=)

Kolla in detta och njuuuuut på plats lär man hålla för öronen för att inte avlida


Så nu har ni fått sett lite bilar..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag hoppas du hade det roligt.. själv tycker jag inte om bilar... alla bilar är exakt lika fula enligt mig... och jag kan inte heller förstå vad som är roligt med att bli döv och avgas förgiftad men det är jag det och jag är ju din lilla Ior ;) hehe



bra att du hade roligt i alla fall och jag får kanske ta och följa med nångång... pussar :D

gonatt

2008-08-16 @ 23:06:04
Postat av: Maria

Svar:

ja det får du ta och göra ior...nästa år..då du...

då kommer du aldrig mer att säga att en bil är ful jag looovar..puss puss

2008-08-16 @ 23:19:43
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Starlet

Välkommen hem till ett dyngsurt Gävle. :/

2008-08-18 @ 13:59:12
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0