Shopping

Hej Hej

Har haft liiite mycket att göra idag, vi började dagen med att ta en cykeltur upp till Dollarstore köpte lite gardiner osv...
Sedan efter att vi hade ätit lunch hemma så gick vi ut på stan och kollade efter fler gardiner...
jag hade nämligen fått en idé jag skulle byta ut alla gardiner i lägenheten temat skulle vara brunt till en början....

Sovrummet Före


Sovrummet Efter


kanske lägger upp bilder på övriga rum imorrn vi får se...


Tog en dagens utfit
 

Klänning  ♥ Gina Tricot
Kofta ♥ Åhléns
Leggings ♥ Gina Tricot

Det blev även en sväng in på Gina Tricot hittade där en fin sak visar imorrn..
ÄLSKAR Gina!!!

När vi sedan kom hem och jag satt och kollade vilka gardiner som vi skulle ha vart kom jag på att vi inte hade lampskärmar som skulle matcha till gardinerna...tjatade då med Ante till Rusta....
hehe...så nu är allt perfekt fönstren är putsade och gardiner är bytta lampskärmar är bytta och allt e så snyggt...
Wihoooo

Förrästen Välkommen hem Mamma och syster...

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0