Höst...Snart?

Idag har jag varit på jobbet till 16.00 sedan cyklade jag hem och väl hemma fick jag good mat som pojkvännen hade lagat..

bacon, purjo och grädde tillbehör ris..

mycket gott...

Nu ska vi snart iväg till Maja....idag ska hon firas..=)

Förrästen tycker ni inte att det känns som att hösten börjar närma sig...
tänker på löven och all regn och blåst, tycker även att det känns i luften att det börjar bli höst...
Myyysigt!



Tänk när det ser ut såhär ute...

hoppas att vi får en relativt regnfri höst....

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

tackar=)



njaaa... inte vill jag då ha höst nu.. ajg vill ha sommarjämt

2008-08-06 @ 17:37:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ok du har rätt.. men det kan vara somar här jämt och vinter uppe i jokkmokk.. solig sommar snöig vinter=) perfekt. hösten kan komma en snabbis så man kan tända ljus och se film.. men det räcker ju med en regnig sommardag igentligen.. hihi.. Kram

2008-08-06 @ 19:36:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0