En riktig skit dag

Hejsan Hejsan..

Dagen börjad esom ett h-vete idag vi försov oss..vaknade 25 minuter innan jag skulle börja jobba som tur va så har jag en underbar pojkvän som hjälpte mig med allt tog in cykeln och fixade macka som jag kunde ta med...han kom även ihåg min matlåda...du e såå söt plutten...


                                                       ¤  Puss  ¤

Dagen på jobbet var väll helt ok..kom i tid också trots allt, trampa ju på som ett tok genom stan..=)

Det var ju uppehåll precis hela dagen men när vi skulle cykla hem då kom det ett häftigt regnväder..så vi fick cykla i misshandlande regn f*n va det piskade på oss...

Väl hemma så åt jag lite mat och duschade...tittade sedan ut, ja va ser jag då joo det e strålande soool...hehe..va lite negativ och ville inte gå ut på stan även fasst jag hade planerat det ( altså när det regnade)..tänkte då ringa till mamma och höra med henne ifall hon skulle hinna köpa något åt syrran från mig..och vad händer..Mobilen har lagt av pågrund av att det har kommit in vatten i den...fan fan fan....skit regn..!!

Så imorrn måste Ante lante som e ledig åka och köpa en mobil åt mig och en badrumshylla...
Yes älskar utgifter..=)

Men det var väl lika bra kan jag tänka att mobben gick sönder...hatar den ändå...men det e alltid surt med utgifter..fy skjutton....

Men jag har iaf varit på stan och köpt present till syrran, så nu är det klart...sedan har jag städat här och nu ska jag stryka och kolla på tv...

Vad gör ni då?

Ha en bra kväll...


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oj va mycket hat hahaha..

jag sitte roch läser bloggar ja, men anars lugnt. dax för film när tomas kommer hem från kalle.



kram

2008-08-13 @ 22:54:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anders

Haha ja visst är jag duktig? ;) men det var ju mitt fel att vi sov över så jag var ju tvungen att hjälpa dig :D



Du hade då en j-vla otur med vädret. Det ösregnade kanske 20 min igår och DÅ cyklade du hem.. hehe



fixar en ny mobil åt dig idag gumman..



pussar

2008-08-14 @ 06:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0