ChokladPackare sökes i Gävle

Idag har jag jobbat från 7.00- 17.00 fick 1 timmes övertid..yey...
har stått med samma kit i två dagar nu..usch! det är hur många som hellst som ska göras..tyvärr kan jag inte säga vad det e vi packar...(vet inte om jag får göra det)...men iaf jag står vid en ugn och tar emot kittet när det kommer ut sedan stoppar jag den i en låda....enkelt...hehe kan låta så meeen det är närmare 200 grader i den där ugnen och jag står hur nära den som hellst så svetten rinner kan jag ju säga...min bh top är sköblöt i svett när jag går hem..vansinne...undra hur mycket vatten man looosar på en dag?

omg måste vara mycket...

Bättre e det ju så i plocken där e det svalt eller ibland kallt...
skönt ibland tycker jag...

Förrästen på mitt jobb söker vi nu folk..så är det nån som kan tänka sig att jobba som packare av choklad bl.a så hör av er till
Backman info
026-54 32 00

Lycka till!!

Sitter och väntar på att baby ska komma hem nu...har massor att berätta för han..can't wait...

Ha en bra kväll kram


Kommentarer
Postat av: Li

Heltid,halvtid eller timmar? Jag är helt klart intresserad!

2008-08-09 @ 00:08:11
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0