Typiskt min skola!

Idag fick vi sluta tidigare pågrund av strul med teatern...det beslutet som togs var att det inte kommer att bli någon teater....detta känns mycket tråkigt, men många bryr sig inte och stannar hemma och sover istället, jag blir så förbannad. Varför kan dom inte tänka...det var tre veckor kvar tills vi skulle spela upp..kan man inte bara stå ut då och köra? Nee istället stannar man hemma...usch! säger jag bara..!
Vi har lixom övat och övat och övat i många månader och sen ska vi bara skita i allt så himla tråkigt...

Fick kläder av mamma till detta.. sen ska man inte ens använda det...

Ev kommer vi att göra en 30 minuters snabbversion av teatern men hur kul e det då?
skit skit skit....

Typiskt min skola....hatar den skolan....tur att den ska läggas ner...!
ursäkta att jag säger så men jag menar det..!




Blä!

Kommentarer
Postat av: Anders

Tack du :D

Din är väldigt fin den med.. vem har gjort den? ;)

Ja den där skolan verkar väldigt konstig tycker jag. Lärare som åker bort när de som mest behövs osv... men snart slipper du det.. :D

Älskar dig Puss Puss

2008-04-21 @ 16:33:51
Postat av: Starlet

Jag måste ha haft ett väldigt hemskt liv, för jag tycker att den skolan är en av de bästa sakerna som har hänt mig.

2008-04-21 @ 20:48:29
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

säger samma som Lisa.. västerbergsfolkhögskola är nått av det bästa som hänt mig oxå=)

2008-04-22 @ 09:53:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0