Titta vad jag hitta!

Nu har jag och Anders precis städat klart för idag...Anders kom på en skit smart idee hur vi skulle möblera så nu är det jätte fint...och imorgon ska jag köpa den lilla detaljen som kommer att göra allt super bra=)

sen kommer väll mattor och nya gardiner och små tjafs sen..men det är en stund dit..

måste bara berätta en grej som jag tyckte var lite faschinerande..nu när vi höll på att städa så satt jag och Anders och  kastade alla papper och tjafs från skolan...plötsligt dyker det upp ett brev som det står Till Maria på jag öppnar och vad får jag se om inte en massa pengar jag bara titta vad jag hitta Anders...lite överlycklig jag blev....exakt vad jag önskade mig...tänk om vi hade råkat kasta dom...

Hehehhe ja jag har lyckats förr....

men det var superroligt nästan 2000 bara sådär...inte fel..!



money money money...........

weiiiiiiiiiiiiiiiii

God natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen oj, jag kan verkligen tro att ni blev glada! Varför händer de aldrig mig? (Oss) :)

2008-04-25 @ 09:27:57
URL: http://xccc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0