Snart dags för Vårruset

Nu har vi precis kommit hem efter en härlig promenad...Det var skönt ute ikväll med...åååå hoppas att detta håller i sig en stund till...

jag får dock mycket ont i benen när jag är ute och går måste försöka få reda på vad det kan vara som är fel..kanske ska gå till farbror doktorn och höra med han om han vet vad det kan vara för fel...

Det är ju trots allt mycket bra för mig att vara ute och gå och träna lungorna och samtidigt få frisk luft och motion..!
Bra nu när det snart är dags för vårruset



Idag har Anders varit duktig och tvättat medans jag har varit i skolan det är så skönt att han gör det..

Här kommer en länk till hans blogg..han har varit så duktig och fixsat både min och hans egen blogg idag..
Gillar min nya iaf..


Vad tycker ni då?

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja hoppas att dina ben blir bättre...
Det är så mysigt att gå med dig på kvällarna.. :)
Pussar

2008-04-21 @ 20:38:24
Postat av: Starlet

Snygg blogg! :)

Jag tror iaf att du har benhinneinflammation. Det är jättejättevanligt och ofarligt, men lite tråkigt.

Benhinneinflammation orsakas vanligen av överansträngning p.g.a. för intensiv träning, för snabb ökning av träningsdosen, hög hålfot (högt fotvalv), pronation av foten, ändrad skotyp, byte av underlag eller träning på hårt underlag. Benhinneinflammation uppstår företrädesvis under och efter löpning, hoppträning eller långpromenader och kan ta lång tid att läka. (Wikipedia)

kram

2008-04-21 @ 20:46:25
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Starlet

Om du går till doktorn så kommer han nog säga att du ska vila. I värsta fall skickar de dig till en sjukgymnast som lär dig stretcha vaderna och kanske att du får stå på en balansbräda. Eller så får du akupunktur eller nåt. Man gör inte så mycket åt sånt där..

Jag har kronisk benhinneinflammation och den angriper jag så mycket jag bara kan, men det behöver ju inte du göra. Du kanske inte ens har inflammation, man kan också vara stel där. Tror de flesta har det problemet ibland faktiskt.

Kram

2008-04-21 @ 22:03:20
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

TACKAR!!
ja jävlar vilken resa.. den har vart intensiv och skitjobbig mellan varven, men sen oxå helt underbar!! vi blev som en liten familj=)

2008-04-22 @ 20:14:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Anders

Sådär ja.. nu tror ja jag fick till bloggen din lite bättre :D Pussar

2008-04-22 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0