Parfymer

Har fått lite parfym prover..=)

image439

För män:

Ralph Lauren    ¤   Polo Double Black   

Polo Double Black från Ralph Lauren lanserades 2006 och är sexigare och mer intensiv än storebror Polo Black. Den har en fantastisk balndning av mango, peppar och kaffe. "Double the seduction, double the power"

Escada    ¤    Moon Sparkle

Jag tycker att den doftar underbart=)


För kvinnor:

Escada    ¤    Moon Sparkle

Escada Moon Sparkle är en fruktig och blommig kvinnlig doft. En fräsch mix av jordgubbar och röda äpplen. Våren 2008:s hetaste parfymlansering. Den kombinerar fruktiga övernoter med blommiga undernoter, vilket resulterar i en fräsch och fängslande doft. Toppnoten är uppfriskande, söta jordgubbar och fruktiga svarta vinbär mixas med en skarp citruscocktail och röda äpplen och skapar en sensuell aura. Flörtiga blommiga noter i mellanackordet ger en delikat och kraftfull provokation som mynnar ut i en förförande basnot. Mysk, hallon och sandelträ ger en oväntad avslutning på doften.


Giorgio Armani     ¤   Armani Code 

Code pour femme från Armani lanserades 2006 och är varm, förförande och romantisk. Den har en mjuk, underbar doft med toner från apelsinblomma, jasmin och honung.

                                                                                                                                                         

Puma   ¤   I'm Going

PUMA Nyhet! I'm Going för honom och henne är dynamiska och fräscha dofter - fulladdade med ungdomlig energi och kraft. Skapad för dig som triggas av nya äventyr. PUMA I'm Going är din nästa utmanande upplevelse.


Dessa två är favoriter..Vill haa..!  En till mig och en till Anders
Escada gillar jag starkt=)




Lite tips bara..
                                                                                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Starlet

Vad kul med parfymprover.:D Den där Escada har jag hört ska lukta suuupergott! :) Jag är sugen på Gwen Stefani's "L" (L som i Lisa hihi) från hennes eget märke L.A.M.B. Jag har ett prov på den men det är snart slut. :( krAm

2008-04-09 @ 09:27:23
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Anders

Kaffe luktar gott! :D
Pussar

2008-04-09 @ 15:29:25
Postat av: Starlet

Ja skriv mer om produkter och parfymer! Sånt är kul. :)

Jag hade gärna gått dit och räknat matte på fredag. Jag känner sån stress över den. :( Men jag tänker inte gå 4 km i snömodd för att räkna matte ensam. (Däremot så ska jag gå till Friskis & Svettis och träna!) :D Tjoho! Kram
Kram!

2008-04-09 @ 18:33:11
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: vendela

åh armani code är min favoritparfym ;)

2008-04-11 @ 18:27:12
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0