Nya soffan är här!!

Idag fick vi hem vår soffa vi tog hemleverans på den och det gick jätte smidigt fasten dom ***** typerna på jysk är skit dåliga säljare..

När vi beställde soffan så sa hon som sålde den att vi kunde bestämma ifall vi villa ha hemleverans eller ifall vi ville frakta hem den själva när soffan hade kommit det skulle inte vara några som hellst problem. men idag när Anders skulle upp och beställa hemleverans då sa dom att man inte kunde göra så utan att man måste säga till då när man köper den..allt blev så stuligt för dom ojojoj...

Sen löste det sig ändå och vi fick hemleverans men istället för att vi skulle få betala 500 kr som hon första tjejen sa så skulle vi få betala 599...dom borde gå säljkurs tycker jag...fan måste väll veta vad som gäller...sen kan man inte bara ändra och lägga på mer pengar allt eftersom det behagar...jag e ju en fattig student och kan inte lägga ut pengar eftersom dom ändrar sig.


Nee sånt gillar jag inte!!!

är förbannad över mer idag också som rör skol h-vetet...men det orkar jag inte skriva...

men iaf min och Anders underbart fina soffa står nu i vardagsrummet och det känns superbra...=)

Här kommer bilder:

image447

  

fler bilder kommer innom kort bloggen krånglar....

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hehe.

Bra att soffan var bra iaf då så det är nånting som är positivt.

2008-04-24 @ 07:01:59
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: bea

gud va fin header du har

2008-04-24 @ 08:39:44
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0