Nej vi ska inte.....

Idag har jag och Anders love haft en underbar dag tillsammans ♥
Vi har varit på stan och kollat på kläder och skor, köpte ett vitt linne på Gina visar den imorgon.

När vi kom hem satt vi och pratade om vår eventuella flytt, vi ville ju flytta till öster (som jag tidigare nämnt)
Men vi har nu kommit fram till att vi inte ska flytta, vi har nu bestämt att vi ska bo kvar och vi ska ev tapetsera om i köket och frächa till lite..=)
Vi har även bestäm att vi ska sälja lite grejjor, typ bokhylla, soffa och soffbord...
ÅÅ det känns så bra..

Vet egentligen inte varför jag ville flytta, gillar ju egentligen mitt lilla getto..=)
Älskar ju lägenheten.
Ville nog bara ha något nytt men nu när vi ska bo kvar och ev köpa lite nya saker blir det ju roligt..=)

Längtar till sommaren när jag och Anders kan sitta ute på balkongen och myyysa..♥


GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Starlet

Ååh vad bra att ni inte ska flytta till Öster. Jag ville inte säga något förut men de få gånger jag har sett hemskheter i Gävle så har det varit på Öster. Kram

2008-04-05 @ 22:34:51
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0