Jag måste få stanna!

Idag har vi varit ute och gått två ggr det var såå skönt, helt underbart.

Vi har även städat på balkongen våran så när det väl var dags för lunch så bestämde vi oss för att sitta ute på balkongen och äta den..Det var varmt och skönt, det blåste lite grann men det var ändå behagligt...

Önskar att jag få jobba i Gävle i sommar, alla underbara sommarkvällar vill jag spendera med min älskling ♥
Men vi får väll se hur det blir som det ser ut nu så kommer jag att vara i Sundsvall..

Snälla snälla ge mig ett jobb så att jag kan få stanna i den underbara stad under de månaderna som är helt underbart fanstastiska...

Jag tänker på detta typ varje minut känns det som, mina tankar går typ:
tänk om jag måste åka.. hur kommer det att bli då?..vad händer ifall...

orkar inte tänka... vill ha klart att jag får stanna kvar i Gävle....

Hjääääääälp!

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag hoppas också att du blir kvar här älskling :D
Vad ska jag annars göra i denna trista lägenhet utan dig? :/
Pussar

2008-04-20 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0