Streetdance dagen

tjabba tjena hallå!

Idag har jag och en kille i skolan bestämt oss för att vi ska göra ett uppträdande på julavslutningen jag tror att det kommer att bli jätte bra, kul va det iaf... Kom på värsta grymma dansen på 1 1/2 timma...blev lite imponerad av mig själv faktiskt....

På vägen hem träffade jag och anders, svärmor Anki=)

När jag kom hem satte jag mig och pluggade lite eftersom vi slutade tidigare för att få plugga hemma...
Nu är jag klar med det...SKÖNT e det...

Till middag blev det

image13
Kyckling Paj
GOTT GOTT

Ne nu e det tv som gäller

Puss o kram...


Kommentarer
Postat av: Sarah

men guu va gott:-)

2007-10-04 @ 17:47:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0