Lovely Wednesday

Idag har vi haft engelska och matte..jag och Lisa flippade ur redan på engelskan hehe...

Jag tog den här bilden i helgen...

   
                      Anders

Måste bara visa den här bilden också, det är min mormor och morfars hund...=) söööt vaa?

image25
                                                                                                                                                           Mysan
                                                   
                                                        Jag som nyklippt (bild från i sommras)
                                                                                          
                                                                                

Jaja nog med bilder nu=)
                                                                             

Kommentarer
Postat av: Nea

hej mia :) nu har jag hittat din blogg! treevligt trevligt! ses imon! kram

2007-10-11 @ 15:31:14
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0