Åmot


I helgen var ju vi i Åmot, här kommer några bilder


image44
                                                                                                                                           Jag och Anders

           
            Åmots kyrka

Idag har jag varit hemma och pluggat det gick jätte bra....när jag vaknade imorse kände jag mig yr och tyckte att det kändes fullständigt onödigt att gå dit eftersom vi inte skulle ha en enda lärarledd lektion idag....det känndes så bra och fick jätte mycket gjort...=)


Men imorgon ska jag gå dit, då ska vi ha en tema-dag... sen på torsdag och fredag ska jag också gå...det ska bli kul =)

jaja nu ska jag kolla på grannfejden och efter det 


                                                           Desperate Housewives


Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Starlet

Heej! Kul att du kommer imorgon. Kom ihåg att vi börjar 9. Kraam

2007-10-23 @ 21:46:28
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0