Stundent mösse provning idag

Idag har vi provat Student mössor på skolan...

    image73
                                                                          OBS!!! Detta är en provmössa


image74 

Den mössan som jag har här e en aning stor...hehe ooops!


Det jag har beställt är en Diamant mössa med sverige foder, vilket innebär:

image76
En vit mössa med en Diamant på "kullen"



Den här kokarden ska jag ha på min mössa.

Såhär kommer min mössa att se ut ungefär, men det ska stå Maria # 2008 fram på också.


ååå det kommer att bli sååå kuuuul =) läängtar

Köpte också Champagneglas....


När jag kom hem gjorde jag köttbullar

             

Efter köttbullarna blev det läkerolrundan som vi kallar det (förbi läkerol arena)

image80

Wow vilket blogg inlägg detta blev....hehe

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0