Träning och bakning

Idag har jag och Lisa tränat igen men man blir lite less när man först blir lite svettig och känner sig jätte trött och efter ett tag då blir man knappt anfådd jag vill bli heeelt slut och jag vill att det ska kännas att jag har tränat...

Kan nån förklara??

Försökte lägga in lite bilder på allt som jag bakade igår...men det gick inte då så då gör jag det nu

       

   Italiensk                         Sockerkaka            Chokladmuffins
Chokladkaka

Alltihopa är glutenfritt=)

Det var sååååå gott kan jag säga...

Nu ska jag kolla på Miffo på tv´n

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Om du vill så kan du få vara med när David går loss och kör cirkelträning/boot camp med mig nästa gång. ;) Om du vill veta hur det känns att bli heelt slut alltså. Ses imorgon! *kjam*

2007-12-18 @ 23:00:56
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0