Bowling Usch!

Idag har jag, Ante och Malin varot ut till Valbo och shoppat vi hittade rätt så mycket...men jag har fortfarande några kvar att köpa julklappar till...
                                    
                                                               Malin och jag 
image207

  

Bowlingen var ju inte speciellt kul kan jag ju säga det var ett gäng killar som kastade klot över på andras banor dom höll på att kasta mot oss, dom förstörde golvet...töntar som förstör...fan klockan var halv nio och folk var gööööör fulla...sjukt...så betyg på gävles bowling ställe:
-10 vill aldrig mer gå dit...usch....

Varför kan man inte slänga ut dom som förstör?....

Vi gick tidigare för att det var så himla otrevligt....

Nu ska jag gå och umgås med syrran...

kram

Kommentarer
Postat av: Starlet

Ja du såna där finns det tyvärr gott om. De borde ha en ordningsvakt där. David brukar jobba på ett bowlingställe här i Stockholm han. Han brukar inte få göra så mycket, men de behövs ju tydligen. Kramis

2007-12-16 @ 01:12:50
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch då, det där lät ju inte så kul :-(

2007-12-16 @ 02:01:01
Postat av: Nea

men usch vad trist det där med bowlingen!
Men det verkar har varit en bra helg i alla fall, med shopping och grejer!
Du, på den där bilden på syrran din med bowlingklotet, shit vad hon är lik dig! :)

2007-12-16 @ 19:40:01
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0