Bebisar

åååå vaaa jag vill ha en bebis...längtar sååå sjukt mycket till det e "min" tur....känns som att många runt om kring mig har barn...

men samtidigt så är jag lite rädd för det...

Man vet ju inte riktigt hur det är, hur det känns osv...

Man hör om en massa t.ex:  ooo det gör sååå ont, det e sååå hemskt... blablabla

man blir ju inte direkt lugnare av det....

Hoppas att man får en bra graviditet när det är dags för det....

Men det som jag verkligen längtar efter e att få sitta och hålla en sån liten knodd i famnen....få gå ut och gå med barnvagnen och bara njuta över att man har klarat det...



Förövrigt så har jag idag dansat och dansen känns bara bättre och bättre..längtar tills den 21 då jag ska dansa inför skolan...nervöööös men det ska bli kul ändå...


På torsdag och fredag ska vi visa upp teatern...det ska bli kul..:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

hej=)
ja men oh va mysigt med en liten babay...

Ser så mycket fram emot dansuppvisningen. jag har ju ionte sätt nått av den. simar ju alltis när du dansar.

Kram ses imorgon

2007-12-04 @ 21:51:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0