Gos och vardag

Hej Hej Allihopa

Ledsen att jag inte har skrivit något på några dagar men jag behövde en liten paus bara..

Jag har varit i Sundsvall några dagar, jag har lekt, badat och gosat med lilla Alex, sedan har jag umgåtts med släkt och familj. Vi har ätit god mat och firat söta morfar på hans födelsedag.
På söndag var vi en sväng till birsta och jag hittade ett par skor på skopunkten för 99:- fick dom av mamma till och med.
Tack söta du ♥
Visar dom imorgon om jag hinner.

Jobbar ju rätt mycket just nu och är rätt slut när jag har slutat för dagen, är inte alls van att jobba, men det är så roligt..Känns bra att man kan få tjäna lite egna pengar..

men ni få ha det fantastiskt
Hörs imorgon..
Puss





Kommentarer
Postat av: mysan

de kan man behöva!



De är kanon du dåå? :)

kramis

2011-03-01 @ 22:22:20
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

Härligt ja me! :) älskar gurkan!

vem gillar du?

2011-03-01 @ 22:29:22
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0