Fredag

Jaha fredag idag vilket känns skönt inte för att något speciellt händer men ändå..
Ikväll ska jag äta tacos i min ensamhet och bara ta det lugnt, försöker att peppa mig själv med att jag ska ut och gå men kroppen säger nej men jag vill ju..hmmmm..

Jag måste bara säga att jag har haft ett ganska så stort sötsug hela veckan och velat äta choklad eller något annat gott men jag har stått över det och det känner jag mig stolt över=)

Träningen har gått bra denna vecka och det gäller att inte tappa detta nu.
Imorgon blir det morgonjogg tidigt och efter det en god frukost..
Jag älskar verkligen frukost, det är så sjukt gott..


kanske ska ta den där promenaden nu då så det blir gjort ändå..
Puss på er..


Kommentarer
Postat av: hedda

du är som mej så gjorde jag förra veckan tränade massor o åt inget onyttigt.

och jag älskar tacos, lite lika där :)

2011-04-15 @ 17:51:35
URL: http://Josefssonhedda.devote.se
Postat av: Anonym

Sv; det lät ju bra :)

Med mig är det riktigt grymt idag, fyller år!

Allt bra idag? :)

2011-04-15 @ 18:41:51
URL: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0