Kärlek

Tjena..

Nu är det mycket på gång.. jag ocn Ante har så mycke planer tillsammans.
Vi är nu inne på vårat 5e år tillsammans, våran kärlek bara växer och växer.
Framtiden känns spännande, jag är så nyfiken på hur allt kommer att bli för oss.

Vart kommer vi att bo?, kommer vi att få några barn? När kommer vi att gifta oss?
det finns så många frågor..

Jag Älskar verkligen Anders, utan honom skulle jag inte vara såhär glad och lycklig som jag är idag..
Han har hjälpt mig när jag har haft det jobbigt, han stöttar och förstår.

Men det mest otroliga är att han kan mig utantill, han kan läsa av mina signaler.


My heart will always belong to YOU

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du är tillbaka i bloggvärlden!

Kram!

2010-06-05 @ 11:56:26
URL: http://devine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0