Snöskottning

Hej hej,..

Nu är jag tillbaka i Gävle efter några mysiga dagar i Sundsvall, var dock krångel med tågen både på väg upp till Sundsvall och därifrån så nu är jag lite småless på dessa tåååg..

Nu på förmiddagen har jag skottat runt bilen, den syntes inte ens så jag kände att det var dags att ta tag i det..
Det tog dock 1 1/2 timme så det känns lite dryyygt..Men nu så e det klart och det känns skönt, men snön fortsätter att ösa ner..:(

Tänkte visa bilder senare idag men just nu ville jag bara kika in och skriva några enkla rader..:)

Vi hörs senare, visar då julklappar+ shopping ♥

Puss på er

Kommentarer
Postat av: astrid ♥

Heey jag är tillbaka igen, tänkte bara säga det eftersom du besökt och kommenterat min blogg. Hoppas du tittar in snart igen! :D

2010-12-27 @ 13:45:41
URL: http://jag.blogg.se/
Postat av: Snöskottning

Om du vill kan vi komma och skotta runt din bil nästa gång :)

2011-01-03 @ 16:25:51
URL: http://snoskottning.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0