Wall:E

Tack för alla kommentarer igår...
superkul med lite kommentarer...=)

Idag har jag hållit på och baka bullar åt min lilla *Bull David*
hehehe..Han jobbar idag så när han kommer hem får han  fiiina nybakta och förhoppningsvis goooda bullar..kan ju inte smaka så jag kan ju inte avgöra sj..you know?

Önskar jag kunde äta bullar..det e sååå otroooligt gott..mina glutenfria blir bara hårda och konstiga...
inge gott alls...
kanske bakar nått till mig sj idag också..vi får väll se...

Annars ska jag väll bara laga mat här hemma idag..
Lövbiff med skinka, purjo och ost blir det tar nog lite pommes till det också..
*GOTT*

Sen kommer ante hem strax efter 20 och då blir det Mys pys och senaste Irene Huss filmen..
älskar dom filmerna!

Ja just det kollade på Wall E filmen igår..
tyvärr somnade jag efter en stund så jag lär se den igen..=)


Den var så rolig..och jag skrattade en massa...enda tills jag la mig på en kudde nära anders..för då somnade jag..Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack för din åsikt söta du :) pöss

2008-09-27 @ 19:11:45
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: aura

wall:e verkar asbra..funderar på att gå och se den^^

2008-09-28 @ 15:21:41
URL: http://auras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0