Myys Söndag

Idag har det varit en superslapp dag för oss...
vi klev inte upp ur sängen förrän typ 11 sedan har vi inte gjort så himla mycket bara beställt biljett hem till Sundsvall jag bakade bröd som jag kan ha med till Sälen...
Vi lagade goood paj tillsammans och nu på kvällen har vi bäddat nytt i sängen och bara tagit det lugnt...

Imorgon börjar en ny vecka..men på torsdag åker vi till Sälen..Wihooooo=)
Hoppas dagarna kommer att gå fort fram till torsdag...

Kommer inte att kunna blogga ifrån Sälen men massor med bilder kommer att tas...så på söndag när vi komme rhem då kommer ni att få se massor med bilder...

Nä nu är det faktiskt dags för mig att gå och lägga mig....Tyyyyyp!

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0