Liiiiiiiisaaaaa

Ikväll kom min räddande ängel förbi...älskade Lisa...
du e så snäll... så nu är jag nyfriserad och SNYGG!!...
bjuder dock inte på bilder nu...känner mig lite *trött*
Men jag är supernöjd med håret lisa...TACK...!
Anders är också tacksam...och nöjd...

Vi fikade lite här hemma jag och lisa, äppelpaj blev det...gott... gott. gott i gott gott...=)



Jag har ett problem...

Ofta när jag ska prata med folk, vänner osv så ja jag vet inte tungan snubblar...  jag lixom tappar ord även fasst det är helt klart vad jag ska säga och vad jag vill säga..fattar inte varför...
jag tycker detta är sjukt jobbigt...och pinsamt..
men vad ska man göra åt det?

Tips?

har någon av er kännt samma sak?




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag kan absolut få så.. men jag vet varför.. för många tankar på anat håll, runt omkring. kan vara vad som helst..!! skola, jobb, hem, den som sitter bakom osv.. eller är det hederlig blyghet bara kanske? isf.. prata på bara!! de släpper:-)

2008-09-29 @ 21:52:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Starlet

Naw, vad söt du är :)Kram

2008-09-30 @ 19:03:31
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0