Brevet

Idag kom det...brevet som jag så länge har väntat på...

Idag ringde jag hem till Anders på rasten bara för att kolla hur det var med han och vad han gjorde osv...
då sa han att jag hade fått brev,
jag blev toknyfiken och bara vart ifrån..
och Anders svarade lungt..ifrån Länsförsäkringar..
Jag tänkte snabbt, nu ska dom ha fler papper eller så e det något som är fel..

Anders frågade om han skulle öppna brevet och jag svarade snabbt Jaa!
Han öppnade och läste att jag hade bedömts till att ha invaliditet till 2% och är då berättigad till 24600 kr..
Jag bara nej det är inte sant tårarna rann ner för kinderna och jag visste inte vad jag skulle säga...
shiiit det är mkt pengar..
Alla runt om kring mig bara tittade och såg frågande på mig...jag och anders la på och jag berättade för dom som jag satt och fikade med...och dom grattulerade mig och allt...
så nu så ska jag få det..24600kr...Wohooooo....

Anledningen till att vi har hört av oss till länsförsäkringar är för att jag för 1 1/2 år sedan fick reda på att jag var glutenintollerant...
och då kan man bli berättigad till att få ersättning för det...Glutenintollerans har man livet ut..det går inte att bota..!

Nu känns det heeeelt underbaaaaart......

Tack mamma och pappa för att ni valde länsförsäkringar...
Tack länsförsäkringar..!




Puss!




Kommentarer
Postat av: Anders

Haha vad bra att du blev glad älskling.. tycker om när du är glad.. :D



pussar

2008-10-01 @ 22:13:09
Postat av: Maria

Till Anders..

Jag är den gladaste av alla..=)

puss

2008-10-01 @ 22:15:51
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0