Kaniner

Idag har det varit en bra dag....dagen har gått fort och hahah hade glömt bort att det var tisdag idag..trodde det var måndag...ooops!

En bild på blommorna och vasen som mamma fick av mig och Anders nu i helgen.


Nu sitter jag och kollar på Sos Familj det är intressant tycker jag och lärorikt...
hoppas ungdomar som är sådär ser på detta program...*förmodligen inte*



Min Pappa har ju gått och köpt en skoter...såhär ser den ut...
hur underbart kommer det inte att bli att få åka upp på fjällen med den här? =)

Pappa du är bäst...

Lilla Myyyysan...=)

*Sötnos*

Tror detta är mizzy, syrrans kanin


Min kanin Lizzy


Sötnoooosar...


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jasså du=)

då takcar jag för dom..



Kram

2008-10-07 @ 21:45:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Starlet

Vilka söta ninisar! :)

2008-10-07 @ 22:41:08
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: syrran

haha..du har helt rätt på ninisarna tjockast är alltid min hihi ;D så söt

hhmm blire nå fjällen du får ju hjälpa till lite

kram

2008-10-09 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0