Nu är det helg igen

Äntligen är det helg..hur skönt är inte det? så nu väntar två slappardagar...
*skönt*

Imorgon ska jag ut och ta en tidig morgonpromenad, tycker att det ger en bra start på dagen..sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra...kanske bara ta det lugnt och vara hemma eller kanske gå ut på stan och kolla i affärer=))


Anders jobbar till strax före 21 ikväll så jag är helt ensam hemma nu...lite trist..när jag slutar min arbetsvecka då börjar han att jobba...

Imorse vi typ 5.45 när jag cyklade hemifrån var det as mörkt ute det kändes jätte läskigt att cykla genom kolonin då..usch tänkte hela tiden att det skulle komma någon bakom för mig och följa efter mig..usch!!!
hatar när det e mörkt och jag ska vara ute..fan man ser ju ingenting och man känner sig bara rädd...


Vad ska ni göra ikväll då?

Ha en bra helg..!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hihi, var det så enkelt? ;) Ja fy mörker är läskigt. *ryser*

2008-10-10 @ 18:36:56
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0