Funderar dag

Sitter och funderar lite här hemma...

Varför måste allt vara så svårt hela tiden..varför kan man bara inte få flytta vart man vill och börja jobba..
Nä man ska leta jobb i 7000 år och sedan ska man leta lägenhet och usch vilken jungel...!

Detta stämmer ju:
Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar..

Sitter och lyssnar på Markus Fagervalls senaste skiva...några bra låtar finns det ju..=)
ska nog ta och lägga in lite ny musik på min ipod..känns som att det är dax för det nu..

känner mig lite seg idag...men jag började ju jobba 7.00 imorse, så det är väll det...

Vad har ni gjort idag då?

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja idag har jag gjort det vanliga..... sökt jobb.... suck



men imorgon då blir annat.. då blir det först söka jobb men sen... jobba några timmar i alla fall...



pussar

2008-11-05 @ 19:21:44
Postat av: Starlet

Ännu jobbigare när man har sagt upp lägenheten och ska leta ny! :) Men det är bara att gilla läget, ta en dag i taget och lita på att turen ordnar det åt en. Kraaamis

2008-11-05 @ 20:33:08
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: najjo

Sv: jorå, min dag har varit helt okej. HAr varit lite extra trött idag (konstigt eftersom solen tittade fram för första gången på länge)



Hur har du haft det då?

2008-11-05 @ 20:40:39
URL: http://najjo.blogg.se/
Postat av: najjo

Sv: jo men visst är det så, jag saknar solen =( men längtar till snön =)

2008-11-06 @ 14:55:45
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0