Toblerone!

Idag har jag packat toblerone hela dagen och jag lyckades hålla snittet idag me=) fan va bra jag eee...
22 i timmen jobbade åtta timmar så jag fyllde 176 st Toblerone kartonger idag.......

Jag e Bäääääst..!




imorgon ska jag packa Marabou mjölkkaka....

hoppas jag klarar snittet imorrn med..fick lite beröm idag för mitt snitt som jag hade igår...
så skönt att få lite beröm i all stress som är...

Imorgon kväll ska jag åka till Sundsvall och hälsa på familj och släkten..
studentmössan ska även den få följa med så släkten får se mig i den...

image532

Tänk att studenten var över så fort?
kanske lika bra att erkänna att jag saknar skolan liiiiiite lite grann...men bara lite...

nä nu ropar kudden på mig....

Kommentarer
Postat av: Anders

Jasså du fick beröm? Det sa du aldrig till mig :P fy.. :D vad duktig du är... Hoppas du får det bra i Sundsvall då... själv får man stanna här och jobba... :S Puss

2008-05-30 @ 08:02:03
Postat av: Maria

men plutten vi ses ju knappt..hinner inte med...:S
men vi ses ju på söndag..puss

2008-05-30 @ 16:44:34
URL: http://gossimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0