Min Fredag

Idag har jag varit i skolan och det har väll gått bra kändes lite onödigt att gå dit gjorde två matte tal sedan efter det på eng kollade vi på film...

Men iaf dagens outfit var denna....
image456



image458

image459               
Body   ♥   Gina Tricot
leggings  ♥   Åhléns
Klänning  ♥ Min älskade Syster har gjort den
knästrumpor ♥  Åhléns
Kofta  ♥  Åhléns
Skor ♥  Skopunkten

Dessa skor har jag fått av syrran=) 
Dom är också ifrån skopunkten...
image460

Nä nu måste jag göra iordning maten..Svägerskan kommer strax förbi och ska äta hos oss idag..=)


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

närvaro är inte onödigt ;-)

2008-05-09 @ 19:12:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Starlet

snygg bild, den där översta :)

2008-05-09 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0