Ett jobb??

Idag har något fantastiskt roligt hänt mig...

Jag ringde imorse till Backman info som ligger här i Gävle jag frågade ifall dom behövde personal och det behövde dom. Fick några frågor att svara på sedan sa den här kvinnan som jag pratade med att hon ville att jag skulle komma på en intervju...hon ville gärna att jag skulle komma idag och eftersom detta inte var några problem för mig så sa jag att jag kunde komma efter skolan.
När jag sedan kom upp dit visade hon mig runt så att jag fick se lite hur det såg ut och sådär..det var stooooort...! Efter att vi hade gått runt överallt så gick vi in i ett rum och pratade lite...
40 minuter efter att jag hade gått in genom entrén gick jag ut och mötte min pojkvän...jag var tok glad eftersom kvinnan som jag hade talat med ville att jag redan imorgon skulle komma och jobba...wooohoooo..=)

Så imorgon ska jag provjobba!

Gu va kul det ska bli... är lite nervös men det kommer nog att gå bra...tur att min svägerska också jobbar där...

Berättar hur det gick imorgon...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Vad bra att du fått jobb älskling :)
Det är ju någon som fyller år snart... (vissel)
:D

Pussar

2008-05-05 @ 22:03:25
Postat av: Maria

bra att jag har fått jobb men...vem är det som fyller år då?
men ska firas först..studenten you know...!ha!
pöss

2008-05-05 @ 22:06:57
URL: http://gossimia.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

GRATTIS!

2008-05-05 @ 23:13:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Carro

Säg åt dem att anställa en till arbetslös gävlebo. :P

2008-05-06 @ 19:45:05
Postat av: Maria

Carro..

Ring dit och hör med dem..sök på backman info på nätet så kommer tel nr upp..

2008-05-06 @ 20:35:52
URL: http://gossimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0