Andra dagen på jobbet..

Idag har det varit en låååååång dag..började 06.00 imorse och slutade 18.00.
Klev upp 04.30...sjuuuuuukt...! hehe men vad gör man inte för pengar?
jag har stått och packat en och samma sak hela dagen..men det var rätt ok ändå...nu är det bara imorgon kvar på denna vecka som jag ska jobba sedan på fedag har jag bestämt mig för att gå till skolan...usch men man måste ju...
Hoppas att ingen lärare är sur på mig...
men är dom det får dom väll vara det då jag måste få in pengar..!

Nä nu blir det Tv och något sött och gott...blir så satans sötsugen nu på kvällskvisten..

Top model är det ikväll också det lär man ju se...


Kramiz....


Zzzov Gott

Kommentarer
Postat av: Anders

Du är så duktig. :D
Men vad skulle du göra utan din personliga kock? :)
Pussar älskar dig gumman

2008-05-07 @ 19:44:57
Postat av: Maria

ja du..jag skulle inte klara mig utan han...
älskar dig med plutten!

2008-05-07 @ 19:48:49
URL: http://gossimia.blogg.se
Postat av: Anette

Läste att du hade sökt jobb på Backman info o hade fått börja provjobba där. Ringde ditt idag jag med men tyvärr behövde dom inte någon personal nu :-(

2008-05-08 @ 15:26:42
Postat av: Maria

Hej Anette!
dom har tagit in rätt många extringar just den här veckan..men tråkigt för dig...

2008-05-08 @ 21:25:38
URL: http://gossimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0