Plugg plugg och meeera plugg

Har nu suttit och pluggat i x antal timmar..
Både Historia och Matte...Älskar när allt bara flyter på...
Skönt iaf att jag har börjat med frågorna på historian ville inte vänta till kvällen innan...
Matten funkar ju bra den också just nu för stunden...hehe..

Jaja denna outfit har jag haft på mig idag...

image385

Linne  ♥ Bik Bok
Tröjj/klänning  ♥  H&M
Klänning  ♥   Wear it
Leggings  ♥  Gina tricot...


Om en vecka ungefär ska vi åka upp till Sundsvall igen..det ska bli mysigt...
Då får jag träffa min Mamma, pappa, syrran såklart=) och farmor och farfar och mormor och morfar..hääärligt..
Moster kommer hem från England med sin italienske kille det va länge sen vi träffa dom nu...dom har även nyligen förlovat sig så det ska bli roligt att få se ringen också..=)
                              
                                                                                      

Hoppas det blir lite skidåkning eller kanske skrälla till och simma/bada lite...det va hemskt länge sen jag gjorde...

nu dags för fika..

Tror det blir kladdkaka...har ju lite kvar...gott..=)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: solve

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0