kollat lägenhet..

Nu har vi varit och kollat på en lägenhet på öster.. den var väldigt kompakt på något sätt. stort kök fanns vardagsrummet hade utsikt mot gävle strand. Men vi vill inte ha den..vi får leta vidare...
Det kändes liksom fel..man känner ju sånt på en gång...men men..

Jaha ikväll blir det väll bara tv tittande och sådär tror jag..kanske gör något tal matte också vi får se..:P

image387

Linne  ¤  BikBok
Klänning ¤ Åhléns
Leggings  ¤ Gina Tricot



Mina älskade stövlar och jag har sagt adjö till varandra idag..de var hål under dem märkte jag till min stooora förvåning när jag kom till skolan...

fan fan fan..

Men så e det...

Vill ha nya.=)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

snassy bild=)

bra val, jag tror inte öster ger er eran dröm!
hoppas ni hittar en superfin och mysig snart dock.

tack företsen!
KRAM

2008-03-13 @ 21:00:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

ok jag tycker iaf att gävles bästa områden är Stigslund, strömsbro. men dessa ligger lite utanför. sen har du nedre brynäs, sörby och centrala stan.

kolla upp med Stålqvist fastigheter och allocon. (kan stavas annurlunda)

lycka till=)

2008-03-13 @ 21:44:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0