Åååå neeeeeeeeeej

Sitter nu och tittar ut över ett snöigt Åmot det känns konstigt att det ska snöa och så nu men samtidigt så e det skönt det blir ljusare och inte så grått och trist..

Hoppas att det är lite snö i Gävle också..

Ikäll kommer jag att vara heeelt ensam såååå tråkigt Anders ska till tandläkaren imorgon bitti så han stannar kvar här i natt och kommer in imorgon till Gävle...

Så ikväll blir det väll en tidig kväll för mig antar jag...Imorgon börjar skolan igen...

tihi va tråkigt det ska bliiiiiii...

blir på dåligt humör bara jag tänker på det..usch usch...

men jag försöker som sagt tänka possitivt, om lite drygt två månader så slutar jag skolan och jag hoppas att jag har klart då vart jag ska jobba iaf en tid framöver...

Älskar dessa nallar dom e såååå söööta...

   


Ta ne lugnt idag...

Kraaaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Starlet

Tihi vad tråkigt det ska bli? Jag åker antagligen bil imorgon eftersom jag fortfarande är så pass risig att jag får ont i luftvägarna när jag anstränger mig. :/ Vi ses i skolan! Kram

2008-03-02 @ 15:55:18
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Johanna

tack så mycket..din är fin den med:)
//Johanna

2008-03-02 @ 19:27:47
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0