Midsommarfirande i Åmot

Nu är jag i Gävle igen efter midsommarfirande ute i Åmot..=)

Vi har haft det underbart där ute.. va på fest igår hos Anders kompis, träffade några kompisar till Anders och sådär..trevligt var det iaf... dock deckade värden för festen före midnatt men det gjorde inget..:P

Midsommarfirande i Åmot, såhär ser det ut varje år..=)
barnen får åka genom byn i traktorvagnen som är prydda med björkris...
Majstången bär de genom hela byn framför traktortåget
Midsommar05 f.jpg (30166 bytes)

Majstången reses...
Midsommar05 h.jpg (38938 bytes)

Midsommar05 g.jpg (29056 bytes)

Dans är det också...
Midsommar05 k.jpg (39315 bytes)

Bilderna är från 2005... (hade inte kameran med igår..) fy på mig..!


Nu ska jag ta och fixa lite i lägenheten..

KRAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

midsommarfirande ska vara ut på landet eller hur=)

vi firade de iof på waterworld vilket var minst lika skoj.. men aj va öm jag är idag!! hihi..



kram och tack

2008-06-21 @ 16:07:51
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anders

Visst är det bra att fira midsommar i Åmot då?

Mer ut på landet kan du inte komma.. då försvinner du i den stora Finnskogen.. :D



Var ganska trevligt på kvällen trots att han somnade.. :D



pussar

2008-06-21 @ 20:21:05
Postat av: Maria

Anders, det e det BÄSTA..=)

jo dina kompisar e rolig..=)

puss

2008-06-21 @ 20:23:06
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja det är supergott med jordgubbar och glas fast vi hade grädde till =p! Det ser ut som om ni har haft det mysigt iallafall! Nej du nu ska jag åka och jobba natt...har aldrig gjort det förr så vi får se hur det går! Puss och kram =)

2008-06-21 @ 20:24:29
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0