Pizza pizza pizza

Jag är så trött idag...

nu när jag satt och kollade på tv´n och hade datorn i knät somnade jag till...sjukt va trött man e då...

aja efter jobbet blev det hemmagjord pizza..så himla gott..=) Anders gick även till en pizzeria som ligger här i närheten, benedig heter den och skulle köpa pizza sallad...han gick med 20 kronor och kom hem med 20 kronor..Han fick den gratis...snällt...!

Efter pizzan blev det en promenad i det underbara vädret..=)


Fick även reda på en jätterolig sak som hänt min syrra...
grattis syster....!
Kram

Känns lite overkligt att jag är skriven här i Gävle nu..hehe trodde aldrig att jag skulle göra det...men det e ett måste...!

imorgon hoppas jag på att min pojkvän har lagat mat tills jag kommer hem...är såå underbart att komma hem till dukat bord och maten står på bordet...vi får väll se hur det blir....

nä men vilodags nu...

God Natt



Kommentarer
Postat av: Anders

Ja får se om jag lyckas göra lite mat imorgon... man vet aldrig... puss

2008-06-17 @ 21:40:45
Postat av: Maria

det är inte så svårt att göra kycklingpaj älskling..

PUSS

2008-06-17 @ 21:42:02
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Starlet

Schysst att ni fick pizzasalladen gratis! Vet du, det var faktiskt en kompis pappa som öppnade den pizzerian (Benedig) när jag var typ 13 år. Jag har till och med hjälpt till där och skivat tomater och sånt en gång i tiden. Hehe. Fan vad gammal jag känner mig... :)

2008-06-17 @ 22:20:11
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Zandra

Gud va tråkigt att du är så trött...men gud va gott med pizza!! =) Är det bra annars då? Jag har också en blogg nu så du är välkomen att kika in =) Kram Zandra

2008-06-17 @ 23:27:22
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0