Packa Daim

hellooo..

Vaknade 8 imorse och bestämde att jag skulle ut och gå, Anders hängde givetvis på...det var härligt väder ute.
äntligen soool...när vi kom hem blev det lite solande på balkongen..great

idag har det varit en underbar dag jag och Anders har varit på stan och ÄNTLIGEN har han hittat ett par skor som han gillar...tack Dinsko för att ni finns...



jag hann också hitta lite grejjer till älsklingen som han ska få i födelsedagspresent...=)
när vi kom hem fick jag för mig att vi skulle städa ur min garderob..Anders la sig i sängen och somnade innan jag hann plocka ur alla kläder...
jag plockade bort alla höst/vinter kläder och sparade sommarkläderna, jag bytte även ut de fula galgarna som var i min garderob.. så nu ser det fräsht och luftigt ut...underbaaaart...


imorgon är det jobb igen...har haft lite problem med ryggen några dagar förra veckan så denna vecka hoppas jag att jag slipper ha ooont...

imorrn ska jag packa daim har jag för mig...:P

nä nu lär jag vila...

kram

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja men du.. inte så konstigt att man somnar.. det var ju ett konstant flöde av kläder som välde ut ur garderoben.. tog ju aldrig slut =)



men sen fixa ja ju din blogg... snällt va?? :D



Pussar

2008-06-15 @ 21:36:53
Postat av: Maria

så stort flöde var det väll inte..!

Ja du är UNDERBAR Älskling..



PUSS

2008-06-15 @ 21:45:47
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0