Lediga dagar

Jag vet inte vart jag ska börja men jag tar väll och visar lite bilder från nationaldagen och övrig Åmots tid först!

Jag solar hemma hos svärföräldrarna
sooolar    

nice ass? :P

Jag sitter i skuggan och tar det lugnt
jag sitter i skuggan

Kolla va färg jag ha fått..!!
Fin

Jag och Anders spelade kubb och JAG vann
Kubb

Jag e bäääääst

En vacker bild på Åmots kyrka och lite syrener och andra träd...


Nationaldagens outfit....

Jag

Äppelblom
äppelblom

Kommer ett till inlägg snart......

Kommentarer
Postat av: Starlet

Haha, ser skönt ut. :) Kram

2008-06-07 @ 21:27:53
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Anders

Åmot är grejor det.. :D 28,6 grader i skuggan hade vi också :D



Pussar

2008-06-07 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0