Duktig pojkvän

Idag har jag jobbat hela långa dagen.. det gick jätte bra idag...och fort...nice!
Älskar när dagarna går fort på jobbet...

Efter jobbet cyklade jag och svägerskan Maja hem som vanligt och väl hemma så möttes jag av en otroligt söt pojkvän som hade

¤ Tvättat
¤ Fixa Cykeln åt syrran sin
¤ Handlat mat så att jag skulle slippa....sötnos!
¤ Köpt blommor
¤ Städa badrummet
¤ Diska

Tror det var allt... va sååå skönt att komma hem idag..=)

Tack Älskling!
du är underbar... ♥


                         Puss

Så efter maten tog vi en tur på stan, syrran skulle ha nå byxor från Cubus som inte fanns..
och jag och Ante passade på att sätta in sparpengar...=)

känns underbart...
snart kommer lönen också..wihoooo...

livet leker.....

Vad är det ikväll på Tv´n då?
Jo Outsiders och Csi

Så nu Tv´n.....

Kram


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja en annan får slita medans andra "jobbar".. :D



Pussar

2008-06-09 @ 20:15:10
Postat av: Starlet

Värst vad Anders ser sur ut då, hihi. Bra att han sköter hushållet medans du gör karriär. Kraaam

2008-06-10 @ 00:35:17
URL: http://starletsgym.wordpress.com
Postat av: ..:Sarah:..

tack=)

ja du, jag är ju ledig för att jag har fortfarande tjänstledigt.. men du har ju haft ledigt alla helger medan vi gått i skolan så liiite äör jag värd att vila;-)

2008-06-10 @ 20:45:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0