Om MIN Anders

TÄNKTE OCKSÅ TA OCH FYLLA I DENNA


Vad heter han
: Anders

Vad har han för favoritfärg?: blå..tror jag

Vad har han för ögonfärg?: blå

Klädstil: jadu, oftast går han runt i mjukisbrallor kan väll någongång efter mycket tjat dra på sig jeans..

Har han färgat håret nån gång: aldrig fasst man kan tro det han var lintott när han var liten och nu är han brunhårig=)

Längd: 187-188 någonting..men där får det va stopp tycker jag!

Har han klippt sig någon gång: ja!

Har han piercat sig någon gång: Nej! och skulle aldrig göra det heller..

Har han några tatueringar: Icke och tur e väll det...gillar inte sånt ja..!

Dricker han: emh sällan... men issåfall öl!

Röker han: hell No!! och skulle han någongång göra det så skulle han åka ut!

Vad har han för mobil: Sonyericsson

Vad vill han bli när han blir stor: jadu...större..;) hehe inte vett jag

Vad har han för färg i sitt rum: Vi har gula väggar i sovrummet.

Har han någon/några systrar: Ja! Maja

Har han någon/några bröder: Nope!

Är han född i sverige?: Yes! i Gävle

Vad är hans favoritmat?: hehe tror det e min korvstroganoff=) eller? annars e det väll flintastek...

Vilken mat hatar han?: kött som mer är fett och ben än kött...

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Ja jag hoppas på en fin fin bil... men annars kanske ett hus...

Vad brukar han göra efter jobbet: umgås med mig!

Vad heter hans pappa och mamma: Anki & Janne (Annkristin och Jan)

Har han bråkat med nån någon gång: Vem har inte ?

Vad brukar han göra på helgerna: Jobbar på Willy:s eller umgås med mig

Vad har han för musiksmak: Ur dålig...fattar inte varför...

Brukar han svära mycket?:  Ne faktiskt inte..! tror inte jag har hört han gö det någongång...det e väll jag som står för det..=)

Vad för bil kör han?: just nu ingen och det lär nog dröjja ett tag innan han kör något..

Hur/var träffades ni första gången?: Efter lite chattande så träffades vi irl och det klickade och nu har vi snart varit tillsammans i 4 år... 

Vad är han rädd för?: Min Anders är inte rädd för något...

Vad påminner dig om honom: Allt...!! helt enkelt..

Vad var det första han sa till dig: Oj ska man komma ihåg sånt? shiiit

Vad var det första du sa till han: Ingen aning...

Vad brukar ni oftast skicka sms om: kärlek...saknad....annat...

Är han beroende av något?: ehm Aftonbladet...hihihihiih

Vad kallar du han: Ante, baby, älskling, plutten...tror det e allt

Vad kallar han dig:  Maria...fasst oftast baby..

Tränar han: han gör väll nån sittups typ varannan månad:P

Hur länge har ni vart tillsammans: Ja snart 4 år...tihiiii

Hårfärg: brunt...lite ljusare på sommaren...

När fyller han år: 30 Juni

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Självklart en röd rooos...

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Snygg, busig, Sexig!!!

Gillar du han?: Ja, annars skulle jag inte vara tillsammans med han...

Kommentarer
Postat av: Anders

Klart det är din korvstroganoff som är bäst... hittade en låda sånt i frysen imorse.. det blir lunchen det.. :D



vadå dålig musiksmak? ;) den står ju du för.. :D hehe



jag lyssnar bara på bra musik... det dåliga får andra lyssna på...



pussar

2008-07-31 @ 08:13:12
Postat av: Maria

hehe jag visste det..!

men baby din misuksmak e ju vansinnig..=S tur att du inte spelar det när jag är hemma..=))



imorrn ses vi snutten..puss puss

2008-07-31 @ 11:13:03
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0