Cityfesten vs Gatufesten

Tänker bara förklara en gång för alla visst tycker jag om Gävle...men vissa saker stör jag mig på nåt så fruktansvärt så att jag spyr...

T.ex City festen...ja super trevlig fest tillställning..men då kommer vi till varför är det marknad där?...varför måste den vara där samtidigt?...lite sjukt...ha en separat marknad istället...sen är ju allt så sjukt ihop packat så att det e ju inte sant...fattar ej varför...Sen vad e det för artister hahahahha...

Tur att det e sista året nu..hoppas på grymmare fest tillställning nästa år..dock hoppas jag att jag och Ante lämnat stan då...så att vi slipper det totalt!

Gatufesten i Sundsvall..... ja mycke bättre artister för det första... kostar däremot skjortan att gå in där...ett minus men jag älskar att vara där lovely..! bra tivoli för kidsen finns...beachwolley brukar det också vara på dagarna..najst...ingen marknad den har dom i augusti på en stooooor plan...det är inte heller så packat överallt med saker tycker jag..va inte det när jag var där senast iallafall...Älska Gatufesten!!
måste ta med Ante dit nästa år...

Har ju mitt hjärta i Sundsvall och vill gärna flytta hit men vissa saker gör så att det blir kompliserat..!
Fan fan fan...

har ju Alla mina vänner här Ni vet vilka ni är....

Ante vad säger du ska vi flytta upp?

(svara ja, svara ja, svara ja)

Nä nu e jag trött som attan..

sängen väntar du?
ok, då kommer jag =)


Kommentarer
Postat av: Anders

Bra att du vågar ha en egen åsikt älskling :)



vad gäller artisterna så anser jag att det är samma skit överallt... bara dåliga B-band som inte kan få in pengar på andra sätt än att vara med på sånt här trams...



flytta? nja vi får se.. :D



pussar älskar dig

2008-07-30 @ 22:31:10
Postat av: Starlet

Jag har missat cityfesten i 7 år nu och skulle gärna åka dit i år men jag ska jobba i Sthlm :/



Tycker det är mysigt med alla stånd där man kan köpa lite skräpiga armband och utländsk mat och sen gå och kolla på nånting på scenen senare. Men det roligaste är förstås att titta på allt folk! Och åka karuseller! :D Men det kan ju ha förändrats sen jag härjade runt där. ;) När man var typ 14 så var det året största happening. :)

2008-07-31 @ 11:38:18
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0