Shoppingen i Stockholm

Helloooo..

Glömde en sak igår... frukosten åt vi lite överraskande inne i Globen...super cooolt...

Nu tänkte jag visa vad som shoppades...



Jag köpte ett rosa linne på Bikbok rean...endast 49:-
Anders sötnos i bakgrunden..=)

Lördagens Outfit:
 



Lite nya undisar..
Organic cotton dessutom..ojojoj..               
178,50 :- för dessa fiiina..
 

En ny bikini fick det också bli...
Fyndade den för 67 :- på Twilfit


Oversize Tee från Gina 129:-


Tee från JC fyndpris 74:-                                                            Linne från Bikbok 49:-
 
Jag köpte en tee till Anders  Organic cotton på den mee..=)
   

Hur är det med er då?

Nu blir det fika och sedan ska jag kolla på Victoria firandet...

Ha en trevlig kväll.!

Kommentarer
Postat av: Anders

Oj vad vi shoppade.. :D



älskar dig.. pussar

2008-07-14 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0