Planer....

Hellooo..

Ikväll har jag och Ante städat och gjort fint slängt en köksmatta..usch disgusting thing...ne det får bli en ny sån...
Imorrn åker ju jag till Sundsvall.. stannar där i typ två veckor najst...

Syrrans planer:
¤ Boda Borg (både hon och jag gillar det)
¤ Bada
¤ Soola

Mina Planer:
¤ Soooola
¤ Baada
¤ Boda borg
¤ Umgås med familj släkt och vänner
¤ Göra en makeover..(återkommer mer om det senare)
¤ Åka till mormor och morfar förhoppningsvis sova en natt...

Sen får vi se...

Nu dags för Tv och myyyys med Anders kommer att vara utan han en hel vecka nu..träffas bara imorrn bitti sen går jag till jobbet och han väntar på att börja jobba till 15 sedan vid fyra slutar jag och strax före 18 går tåget för min del...
strax före tio kommer en söööt Ante hem till en tom lägenhet...............


KRAM PÅ ER.....

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja det blir fullt upp för dig i sundsvall.. :)



Ja inte ska det bli roligt att komma hem inte... finns ju inte ett dugg att göra ensam i denna lägenhet... usch... får väl slå en signal till dig kanske? ;) pussar

2008-07-17 @ 22:13:16
Postat av: Maria

Ja det är klart du ska göra älskling=)

pussar

2008-07-17 @ 22:15:35
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Starlet

Tack :) Kram

2008-07-18 @ 22:02:29
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0